Bienvenue, Invité
Nom d'utilisateur : Mot de passe : Se souvenir de moi

SUJET : lagkamrater och alla har att Portugal fotboll tröj

lagkamrater och alla har att Portugal fotboll tröj il y a 2 mois 1 semaine #5252

Leicester City mittfältare Maher nyligen gått igenom en hel del i Juarez, gjorde han inte göra så för att ansluta sig till Manchester City på vintern fönstret och sedan missade han lagets träning, men på senare tid, är Maher Gonzalez Face Book konto stulen, och plötsligt, Pensionerad händelse. Nyligen accepterade algeriska stjärnor en intervju med Sky Sports. Han bekräftade att hans Facebook-konto var stulen.

Under vinterns fönstret överfördes framtiden för Portugal fotboll tröjor Mahrez och Manchester City, men överföringen lyckades
inte, Leicester City vägrade att låta honom gå, då Mahrez spelade försvunnen. När man talar om tidpunkten för flytten, sade algerier, "Jag valde att lämna eftersom jag behöver en kort tid att tänka, var mycket svårt för mig situationen. För varje en professionell spelare, är det dags att gå Manchester City god chans, men ärendet har gått, och nu ska vi prata om saker som rör sig hjälpte inte, vintern fönster över. nu måste jag se fram emot, att göra sitt yttersta för att hjälpa Leicester City. "

Mach Gonzalez tror att när han tvingas att flytta, "du kommer att känna ånger för sina handlingar, Skräddarsydda fotboll tröjor men på den tiden, jag tror att detta är det bästa sättet. Det var en mycket svår tid, och jag alltid hålla kontakt med klubben, Leicester City en bra affär, jag är med tränare, lagkamrater och alla har att kommunicera, hans lagkamrater och laget stod bakom honom för att stödja mig, allt mycket bra, och mycket lätt att återvända till laget. "

När han Skräddarsydda Argentina fotboll tröjor talade om sin framtid sade Leicester Citys kärna att "inom fotbollsplanen är det normalt för spelare att gå med eller lämna. Jag Dallas Cowboys Tröja säger inte att jag ska stanna eller lämna. Jag har kommunicerat med klubben och allt Tja, vi kommer inte veta resultaten förrän sommaröverföringen öppnas. För närvarande är jag en Leicester City-spelare. "
L'administrateur a désactivé l'accès en écriture pour le public.